Yves Rocher

La Gacilly Village - Francuska Ručno branje

Marka Yves Rocher pokrenuta je 1959. godine vizijom jednog muškarca, Yves Rochera, koji je vjerovao u kozmetiku na biljnoj bazi i demokratizaciju ljepote svih žena. Ova dva temeljna motiva presudna su u kreiranju biljne kozmetike, jedinstvene kozmetike utemeljene na 5 aktivnih principa.
Već 50 godina, marka Yves Rocher slavi žensku ljepotu. Vjerni svojim načelima, težimo biti moderni.
Ove godine dajemo marki novo lice, poštujući u cijelosti našu brigu za prirodu i ljepotu.
Otkrijte danas naš novi izgled i isprobajte 100 Yves Rocherovih best-sellera po najboljim cijenama i upoznajte se s ostalim proizvodima u novom katalogu.

5 AKTIVNIH PRINCIPA BILJNE KOZMETIKE ili prirodom do ljepote

BR. 1 BILJKA KAO TEMELJNI SASTOJAK
Svi proizvodi su osmišljeni na prirodnoj bazi. Maksimalno je ograničena uporaba umjetnih sastojaka i data apsolutna prednost bio sastojcima. Time Yves Rocher jamči učinkovitost svojih proizvoda. Također, više od 1100 različitih sastojaka, proizašlih iz biljnog svijeta, uvršteni su unjegove biljne preparate.

BR. 2 BILJKA KAO JEDINI IZVOR INSPIRACIJE
Uzeta su u obzir sva biljna bogatstva. Laboratoriji pod vedrim nebom, nijanse izvrsnih boja, istraživanje bez granica, biljni svijet za Yves Rochera postaje izvor nadahnuća i neograničenog stvaralaštva. Priroda kao spremnik sastojaka, priroda daje, priroda nadahnjuje.

BR. 3 NAJBOLJE OD PRIRODE
Jamči se sigurnost i kvaliteta. Istraživanja koja Yves Rocher provodi na Cosmétique Végétale® odnose se na vrednovanje sastojaka prema neškodljivosti i učinkovitosti. Štoviše, etnobotaničke misije te nadgledanje uzgoja i branja jamče kvalitetu i učinkovitost već od prvih koraka. Proizvodi su podvrgnuti testovima podnošljivosti.

BR. 4 OČUVANJE OKOLIŠA
Aktivna zaštita okoliša i prirodnih bogatstava. Yves Rocher izradio je dakle svoje načelo: dati prednost uzgojenim
biljkama ili rabiti samo obnovljive dijelove divljih biljaka (listove, cvjetove, zrna). Dokaz tome je La Gacilly gdje je
Yves Rocher na 44 hektara polja razvio svoju biološku agrokulturu.

BR. 5 BILJKA ZA SVE
Očuvati ljepotu svih žena cilj je prirode. Velikodušna i dostupna svima, po tom motu Yves Rocher ostvaruje svoju vezu sa ženama. Nadgledanjem svake etape (uzgoj, prerada i distribucija) te troškova i kvalitete proizvoda ambicije su Yves Rochera: ljepota za sve žene, bez iznimke.

Yves Rocher Yves Rocher Yves Rocher